Hvordan forholder jeg mig ved modtagelsen af min vare?

Når man modtager sit bestilte produkt fra jmkiil.dk, er det vigtigt at følge følgende step, for at undgå at man som kunde og vi som virksomhed står i en dårlig situation ved eventuelle reklamationssager. 

Step 1:

Kontroller at varen er iorden og ikke beskadiget. Hvis produktet er skadet, så skal du stoppe op og du må under ingen omstændigheder fortsætte. Derefter bedes du kontakte vores kundeservice på tlf. 71990680 eller via mail info@jmkiil.dk, så nærmere aftale kan blive lavet.

Step 2:

Hvis varen er ok, så pakkes denne ud, og de enkelte materialer lægges ud på græsplænen, og styklisten gennemgås. Er der fejl og mangler skal du stoppe op og kontakte vores kundeservice på tlf. 71990680 eller via mail info@jmkiil.dk så nærmere aftale kan blive lavet.

 

Du må aldrig begynde at tage produktet i brug, i form af samling eller anden brug, hvis der er fejl og mangler, da vi så har meget svært ved at afhjælpe dig i situationen. Vi skal nemlig ofte have producenten med indover, og det betragtes at varen er iorden, hvis man som kunde tager denne i brug. Det stiller altså både os som virksomhed og dig som kunde i en svær situation, hvis man er påbegyndt samling/brug af et defekt/mangelfuldt produkt.